جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

جمله سازی

1. فردا میتونه بدترین روز زندگی من باشه.
2. فردا از استرس میمرم.
3. فردا اولین روز کاریه من خواهد بود.
4. فردا خیلی زودتر از چیزی که انتظار دارم شروع و پایان پیدا میکنه.
5. فردا حتما یک خبر خوب به من میرسه.
6. فردا با برادرم دعوا میکنم.
7. فردا یک روز کاملا عادی خواهد بود.
8. فردا؟ خدا خودش به خیر بگذرونه!
9. فردا میتونه به یاد ماندنی ترین روز زندگی من باشه.
10. من ازش میترسم.
11. ای کاش امشب هیچوقت تموم نشه!
12. فردا صبح صبحانه خواهم خورد.
13. فردا صبح من مادرم رو از خواب بیدار میکنم.
14. ای کاش فردا روز خوبی باشه.
15. فردا یکمی درگیرم.
16. فردا شاید چشم باز نکنم.
17. فردا ممکنه هیچ جا نرم.
18. فردا توی این خونه نمیمونم.
19. مهم نیست فردا چی بشه اصلا.
20. فردا میسازم دنیامو.
21. فردا نشد، پس فردا حتما!
...
.....

نظرات 3 + ارسال نظر
نون.ی.ر دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 23:48

چقدر پیچیده شده این فردا :(

واقعا

بیدل دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 15:18

بی معرفت

ندا یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 22:48 http://Mosafer-9891.blogsky.com

و مایی که همیشه دغدغه مون همین فرداست. انگار شده همزادمون!

فردا بعضی وقتا خیلی ترسناک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد