جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

جام جهانی

پیش بینیم از بازی های ایران:

آرزوی باخت ندارم برای تیم کشورم ولی خداییش اگه بخوام واقع بینانه بگم:
باخت یا مساوی با مراکش. باخت به اسپانیا و پرتغال
قهرمان: ایشالا برزیل. نشد آرژانتین یا اسپانیا
منفورترین تیم: شک نکن آلمان


این کاری که الان من دارم انجام میدم نیاز به یه ذهن پر دقت و ایرادجو داره که من ندارم. واسه همینم فرت فرت اشتباه انجام میدم و خرج میذارم روی دست این بیچاره ها...

همیشه فکر میکردم خیلی بد شانسم. تا اینکه با تو آشنا شدم....

آخ آخ من خراب کجا؟؟

+ حیف شرایط ازدواج ندارم فعلا. واگرنه دخترای خوبی رو میشناختم که میشد باهاشون خوشبخت شد.

kind

بنظرم تنها دلیلی که باعث میشه این دنیا ادامه داشته باشه، یه ذره محبت و مهربونیه که توی وجود بعضی آدمها باقی مونده.

به فاک رفته

یکی از اتفاقاتی که برای یه آدم رو به انزوال میفته اینه که به تدریج از همه چیزایی که یه روزی عاشقشون بوده، متنفر میشه. و اون تنفره یه شکل عمیقی از تنفره که آغشته در کینه ست.

شیکی از خودتونه

شیرینی بعضی آدما دقیقا مثل شیرینی آدامس شیک میمونه.

اشتباه میکنم پس هستم

این حجم از اشتباهات پشت سرهم و بدون وقفه والا بللا طبیعی نیست...

بودن نبودن فعلا نبودن

منتظر بودیم. خبر آوردند: "خدا نیست"
متوجه نشدم، کلا نیست؟ یا فعلا جایی رفته..