جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

5

لذت ببر از مردن خودت...

4

میتونست همه چیز چند لول بهتر باشه.. ولی حالا که نیست مهمم نیست.

3

بعد از چند روز بالاخره امروز کونم گرفت پاشم تا آتلیه برم و کادوی تولد سارا رو بدم چاپ کنن. قبلشم با بهی خان هماهنگ کرده بودم که بعدِ کار بیاد پیشم.
در واقع اول بهی رو دیدم بعد باهم رفتیم آتلیه. توی اون مدتی هم که طول کشید تا چاپ آماده شه رفتیم بستنی نعمت دوتا آیس پک زدیم. و بهی خان از داستانای توی شرکتشون برام گفت. منم میگفتم. اوهوم. آره. چی میشه. درسته. آره بابا :)))
بعد از آتلیه اس ام اس اومد که گمشید بیاید کارتون آماده ست.
بنظرم که تر تمیز شده بود. اینجا هم بذارم که ببینید شما:


مثل قبل دیگه حال مال ندارم بشینم نقاشی بکشم کادو بدم. عکسشو برداشتم، هفت هشتا فیلتر زدم روش و تمام. خیلی هم عالی شد و بنظرم سارا خانم با همینم کلی خوشحال میشه.
خلاصه فقط مونده تا اداره پست برم اینو واسش بفرستم. البته تولدش بیستم ماه قبل بود.. بهی خان میگفت اگه میخوای کادو بفرستی دیگه با یه ماه دی لِی نفرست. هرچند در خودم نمیبینم فردا صبح پاشم برم اداره پست.. ولی تا دو سه روز آینده دیگه حتما میرم میفرستم که نهایتا با بیست روز تاخیر بدستش برسه.

2

پستای قبلمو داشتم میخوندم، خداییش چه روزهای بدی رو گذروندم. یعنی فاکداپ به تمام معنااااااا بودم. الان اوضاع بهتره.. دلم میخواد زر بزنم..

1

آقا من دلم میخواد توی بعضی از پستام کاملا بی ادب باشم. مشکلی نیست؟