جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

تحمل کن

همه چی مثل قبل خوب خوب میشه وو
غما دور میشنو
دلامون نزدیک تر از قبل  بهم، مثل قبل

مچکرم از همه اونایی که باعث شدن دنیای به جای زشت تری برای ما تبدیل بشه. دست تک تکشونو میبوسم که با سیلی زدن تو گوش خوبیا.
ما این وسط خیلی چیزا داشتیم که از بین رفت، اما مهم نیس. یه روزی همه چیز درست میشه و ماهم میشیم همون آدم خوبی که بودیم.

40

امروز بیست وسومه خرداده. و من بعد از 10 روز مرخصی دوباره باید برم سر خدمت. خدمتی که کلا 40 روز دیگه ش مونده. از یه لحاظایی 40 روز خیلیه، اما خب، 40 روز درکنار 19 ماه و بیست روزی که خدمت کردم خیلی عدد گنده ای نیست. اینم میگذره بهرحال.
امشب خوابم نبرد. البته روزو به صورت کامل خواب بودم طبیعی بود خوابم نبره. کلا این ده روزی که مرخصی بودم شبا تا صبح بیدار بودم. یادش بخیر قبل خدمتم همیشه همین داستان بود. شبا به وبگردی و بازی های آنلاین و فیلم نگاه کردن میگذشت. امیدوارم بعد خدمت هم همین داستان رو دوباره پیاده کنم. دلم لک زده بدون اینکه دغدغه خدمت رو داشته باشم بشینم فیلم نگاه کنم. فقط 40 روز دیگه.