جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

یه بعداظهر کاملا معمولیه. من اینجام. توی اتاقم. روی میز نامرتبِ. چی توز موتوری ای که نصفشو خورده م. یه نصف هندوانه هم هست که اونم نصفشو خوردم. دسته ایکس باکس وان. لیوان چای. در قندون. فلش. هندزفری و خلاصه. همه چیز به طرز نامرتبی سرجاشونن! و خودمم هستم. دقیقا جایی که باید باشم. دلم گرفته ست؟ - نمیدونم. بیشتر فکر کنم حوصله م رفته.
دلم برای وبلاگ خوندن تنگ شده. کوشن بچه ها؟ چرا نیستن؟

نظرات 1 + ارسال نظر
هوالعشق پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 00:39 http://smf1370.blog.ir

بعده کلی وقت سلام :-)
فردا که روزه میگیرد این نصفه های پفک و هندونه همچین میره تو چشمتون! پس نتیجه میگیریم که مرتب باشیم!:دی

به به سلام :)
بهرحال اون نصفه دوم هم خورده میشن ولی نامرتبی میمونه باز :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد