جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

پشت سر فضای مرده

دلم برای گذشته تنگ شده حسابی. دلم برای همه چیزایی که جا موندن پشت زمان تنگ شده. احساس میکنم تبدیل شدم به یه ماشین متحرک. خالی از روح. خالی از امید. حالی از حس. زندگی بی رنگ، زندگی بی بو.. الان درک میکنم که قبلا دنیام چه قدر فانتری بودو نمیدونستم. خیلی بدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
M N.D دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 09:55 http://fios.mihanblog.com/

کلا هم PC هم کنسول ، مشکلات خاص خودشون رو دارن که نهایت به "پول" ختم میشه!
من الان فقط دارم واسه ویچر 3 می سوزم که هیچ جوره نمیتونم اینو بازی کنم :((

دقیقا..
ویچر 3 خیلی عالیه. اتفا سبک مورد علاقه من rpg یه. یعنی اینو اسکایریم و دراگون ایج. سه تاشونم شاهکارن.. باید حتما بازیش کنی..

M N.D شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:06 http://fios.mihanblog.com/

PC هم خیلی عالیه برای بازی، ولی آپگرید کردن قطعاتش هم خرج زیادی داره! یه سیستم سه میلیونی ببندی واسه 7-8 سال کافیه، ولی کو 3 میلیون ؟ :دی واسه همین بیشتر به کنسول فکر میکنم. هر روز استیم کلی امکانات میده به کاربراش خیلی عالیه!

البته الان با 3 میلیون نمیشه دیگه. اگه بخوای سیستمی ببندی که 4-5 سال رو الترا بازی کنی فقط 2 و شیشصد باید هزینه کارت گرافیک کنی.. تا یه جی تی اکس 980 ببندی. قیمت های قطعات کامپیوتر خیلی ناجوانمردانه بالا هستن توی ایران. من خودم سال قبل تابستون یه کارت گرافیک معمولی که توی آمازون 330 دلار قیمت داشت رو از لیون کامیپوتر خریدم یک میلیون و صد و هفتاد.
برای بازی کنسول هم انحصاری داره، هم دیگه نگران افت فریم و دایرکس 12 و نمیدونم اینا نیستی. فقط مشکل بازیاشن که گرونن.

M N.D شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:04 http://fios.mihanblog.com/

ما چقدر هم عقیده ایم!! تا الان کجا بودی شما ؟! :D
بعد از خوندن حرفات باید بگم فقط یه گیمر هست که میتونه یه گیمر دیگه رو درک کنه! وگرنه هیچ کس حرف ما رو نمیفهمه :((
من واسه ایکس باکس حدود 120 تا بازی داشتم. بعد هر وقت که یه بازی میخریدم، اگه کاور خوب یا با کیفیتی نداشت، میرفتم از سایت vgboxart.com کاور اون بازی رو دانلود میکردم می بردم بیرون واسم پرینت بگیرن!! واسه همشون هم قاب سفید میگرفتم :((
دیدی دخترا یه عروسک میگیرن موهاشو شونه میکنن ناخوناشو لاک میزنن؟ من همین کارا رو واسه بازی ها میکردم :)) همیشه میرفتم جایی بازی میخریدم که عکس بازی رو روی دیسک چاپ کرده باشن با کیفیت بالا! یعنی تا این حد! حالا منی که اینقدر با نسخه فیزیکی حال میکردم، مجبورم بیام نسخه دیجیتالی رو بگیرم اونم فقط واسه قیمت کمتر! نسخه فیزیکی میگیری توش دفترچه راهنما هست پوستر هست تازه بعضی هاشون اکشن فیگور هم دارن یا DLC رایگان توش هست ( مثلا همین ویچر که همه اینا رو تو نسخه فیزیکیش داشت! ) ، نسخه دیجیتال بگیری هیچ کدوم رو نمیتونی تجربه کنی! امان از بی پولی آقا! امان از بی پولی!

آره. چون اینجا هیشکی گیمرهارو دوست نداره عقده ای شدیم :((( :دی
دقیقا..
میفهمم دقیقا چی میگی. تنها جای اتاق من که کاملا مرتبه کمد بازیامه. همیشه مراقبشون هستم. :)))
آره تازه ویچر مپ بازی رو هم داشت توش. کلا نسخه ارجینال یه چیز دیگه ست.
میدونی البته شاید پی اس 4 رو هم کرک کنن. یعنی در این که بالاخره کرک میشه شکی نیست ولی اینکه کی این اتفاق میفته مشخص نیست.. اونوقت میتونی با هزینه کم بازیارو تهیه کنی. که البته به نظرم بازم نمیرزه بخوای خودتو از بخش جذاب مولتی پلیر محروم کنی.. یکی دیگه از خوبیای پی سی اینه بهت حق انتخاب میده. یعنی هم میتونی بازی کرک شده براش بگیری. هم اگه خواستی نسخه ارجینال. و محدودت نمیکنه که یکی از این دو رو انتخاب کنی.. تازه نگذر از تخفیف هایی که استیم میده. توی همین فروش تابستانه ش خیلی از بازیهای معروف 75 درصد تخفیف خورده بودن.. فکر کن چه خوشبختی از این بالاتر؟ :دی

M N.D شنبه 6 تیر 1394 ساعت 02:37 http://fios.mihanblog.com/

این متال گیر که گفتی .. اووووووووف! این تریلر آخریش که تو E3 نشون دادن! من متال گیر های قبلی رو بازی کردم، گیم پلی شون واقعا حال به هم زن بود! اصلا نمیتونستم یه لحظه هم این بازی رو تحمل کنم! ولی مشخص بود داستان بازی خیلی غنی هست . اما همین داستان هم باعث نشد من بد فرم بودن گیم پلی رو فراموش کنم! اما این یکی خیلی بهتر شده! همه چیز تو این بازی عالیه! دیالوگ های شخصیت اصلی مو به تن آدم سیخ میکنه! ( حالا من اصلا اسم هاشون رو نمیدونم از بس که شباهت دارن به همدیگه!)
راستی شنیده بودی کوجیما رو از کونامی انداختن بیرون؟! :| سایلنت هیلز هم کنسل شد ظاهرا :| من بخاطر نورمن ریداس هم که شده میخواستم بازی رو بخرم :((

آنچارتد هم که دموش رو دیدم تو E3 اصلا کف بر شدم!! سازندگان بازی توم ریدر هی میخوان بازی خودشونو بچسبونن به آنچارتد و اصلا قابل مقایسه نیست! درسته توم ریدر باحاله ولی انچارتد با فاصله خیلی زیاد از همه شون جلو تره!

واقعا تنها چیزی که کمر گیمر ها رو میشکونه همین قیمت زیاد بازیهاست!
حالا یه راه هم هست واسه خریدن این بازیها، اونم خرید نسخه دیجیتالی شون هست. البته اونم باز گرونه حدود 100 تومن میشه هر بازی ولی خب میتونی بعد تموم کردن بازی، اونو بفروشی. اینطوری خیلی از خرج ها کم میشه. ولی نسخه فیزیکی یه چیز دیگس! آدم باید جعبه اینا رو داشته باشه هر چند وقت یک بار نگاشون کنه فقط! هر وقت هم که دوست داشت بشینه یه دست بازی کنه! ولی نسخه دیجیتالی رو بخرم وقتی تموش کردم باید بفروشم یکی دیگه رو بگیرم تا زیاد ضرر نکنم! حیف واقعا :(

همینه اینا که گفتی درست ولی مهمترین ویژگی ش اینه که برا پی سی هم منتشر میشه و خدا میدونه من چقدر منتظرشم
این متال گیر یه عنوان تاریخی میشه. شک نکن.

آره شنیدم. من نمیدونم رو چه حسابی انداختنش بیرون. و روی چه حسابی سایلنت هیل رو کنسل کردن؟ فکر کن هنوز نیومده نصف گیمرا عاشقش شده بودن و خیلیا اعتقاد داشتن این بازی ترسناک ترین بازی تاریخ ویدیو گیم میشه. و خب دلیل اینهمه سروصدا هم اسم کوجیما بود که باعث شده بود گیمرا ایمان بیارن به این بازی..
من نمیدونم چه اتفاقی افتاد ولی همش به ضرر گیمرا تموم شد.

تریلر آنچارتد منو از درون نابود کرد. بنظر من مقایسه آنچارتد با توم رایدر مثل مقایسه جی تی آی وی با واچ داگز میمونه. این کجا و آن کجا... درسته توم رایدرم پیشرفت هایی داشته ولی هیچوقت نمیتونه در حدی باشه که با آنچارتد مقایسه شه. اصلا حماقته مقایسه شون.

الان من به گیمر بودنت ایمان آوردم. بدون نسخه فیزیکی اصلا فایده ای نداره بازی کردن. نمیشه یه بازی رو گرفت یه ماه داشتش و بعد فروخت و رفت دنبال بازی جدید. هیچ دردی بالاتر از این نیست که نتونی کلکسیون جمع کنی. من دقیقا میفهمم این حرفتو و دلیل اینکه من چندین ساله به پی سی وفادار موندم و سمت کنسول نرفتم همینه که کلکسیون بازیام روز به روز بیشتر میشه و حتی با عوض شدن نسل هم هیچ نگرانی ای ندارم که نتونم بازیهای قبلیم رو روی پی سی جدید تجربه کنم. این عکس منه کنار بچه ها:
http://s6.picofile.com/file/8196017692/gamegain32.jpg
البته همه شون توی کادر جا نشدن. خیلیاشونم کاور نداشتن.
در کل خواستم تایید کنم اینکه میگی نسخه فیزیکی باید باشه تا بعضی وقتا فقط نگاشون کنی کاملا درسته. بدون نسخه فیزیکی یه چیزی کمه.

M N.D جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:39 http://fios.mihanblog.com/

اصلا یکی از اهداف اصلی من برای خرید PS4 همین بلادبورن هست!! یکم از گیم پلی رو دیدم خیلی ازش خوشم اومد!! دارک سولز رو هم حتما میخرم ولی اینجوری که شما میگی فکر نکنم بتونم هیچ وقت تمومش کنم :))

واقعا هم درست میگی هیچ کس نیست از سری DmC خوشش نیاد. همش تقصیر این کپکام هست که بخاطر پول حاضره همه چیزشو فدا کنه! اون از Resident Evil اینم از DmC !!

بلادبورن یه طرف. آنچارتد و متال گیر هم تو راهن.. پی اس فور انقدر بازی خوب و انحصاری داره که بشه بیخیال دارک سولز بشی. بنظر منم نمیرزه بخوای دارک سولز رو ارجینال بخری. من خودم روی پی سی بازی میکنم و چون اکثرا بازیام کرکی هستن مشکلی با هزینه هاش ندارم. ولی برای پی اس فور باید یکمی پولت رو مدیریت کنی و بین خوب و خوبتر، خوبتر رو انتخاب کنی. 200 تومن کم نیست واسه یه بازی.

آره ایولم خیلی نزول کرده.. کپکام باید یه فکر اساسی کنه.

M N.D جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:06 http://fios.mihanblog.com/

من اصلا نتونستم دارک سولز رو بازی کنم :((
خیلی پشیمونم بخاطر این اتفاق ولی نشد! اون روز که بازی منتشر شده بود فکر کنم دوره امتحانات بود واسه همین وقت نشد برم بخرمش!! بعد یه مدت هم که رفتم بیرون دنبالش، هر جا رفتم تموم کرده بودن! ( میدونم خیلی وحشتناکه!! )
آخر سر بازی رو از اینترنت سفارش دادم, که مصادف شد با تاریخ فروش کنسولم :| فروختم مثلا برم PS4 بخرم!!! ولی هنوز که فرصت مناسب برای خریدش پیش نیومده .. !
آقا من تو هر سایت بازی ای عضو بودم اسمم DmC بود! یعنی قشنگ فن این بازی ام! بعد قشنگ سر بلایی که سر دانته آوردن افسرده بودم! ایکاش مشکل فقط موهاش بود! اصلا دانته توی DmC 3 یا 4 رو وقتی کنترل میکنی یه حس قدرت بهت دست میده ، یه حس اطمینان که بهت میگه آقا تو با این شخصیت میتونی هر کاری بکنی!!
ولی دانته جدید اصلا این ویژگی ها رو نداشت و حسابی ضد حال بود! همش محدودیت بود!هرچند که گیم پلی خیلی خوبی داشت ولی جدا از ظاهر ، ابهت شخصیت دانته رو اصلا وحشتناک داغون کردن!
ما هیچ وقت درموندگی رو تو ظاهر دانته ندیدیم ، هیچ وقت ناتوان نبود! همیشه یه لبخند داشت انگار میدونه آخر زمان کی هست! ولی این دانته جدید ما هم ناتوان بودنش رو دیدیم، هم نیازمند بودنش رو. چیزی که اصلا تو " دانته " تعریف نشده !

دارک سولز رو باید بازیش کنی. هر وقت که شد. میدونی اولش انقدر اعصاب خورد کنه که دلت میخواد زمین و زمان رو بدوزی بهم. توی دنیای اپن ورلدش کوچکترین راهنمایی ای نداره که بری کجا و چیکار کنی.. اینا به کنار وقتی میمری همه سول هایی که جمع کردی از بین میره و باید بری جایی که مردی تا دوباره سول هات برگردونی. یعد یه چیزی هم هست خودت باید جای سیو هارو پیدا کنی. که بدون راهنما سخت بود واقعا. چون تو هر اتاق یا هر سوراخی که بری خدا میدونه چی قراره سر راهت بیاد. اینا به کنار حالا کلی آدم و غول و جک و جونور کشتی داری توی تونل میری که یهو یه سنگی میاد از روت رد میشه و بگا میری :| حالا دوبار از اول باید همه اون جک و جونور هارو بکشی.. بعد از 10-15 ساعت بازی کردن تازه میفهمی انقدر سختی چقدر میتونه لذت بخش باشه.. تازه جالبیش این بود درجه سختی رو نمی شد خودت انتخاب کنی.
هر وقت پی اس فور گرفتی حتما امتحانش کن. البته bloodborne جدیدتره و میگن اونم سخته. من بازیش نکردم.

یکی رو پیدا کن که فن دی ام سی نباشه. میشد مگه عاشق اون سری نبود؟ گیم پلی نسخه دوم و سوم اصلا در تعریف نمیگنجه و خود شخصیت. خیلیا عاشق موهای سفیدش بودن. اصلا برای فن هاش دیوونه کننده بود. موافقم دی ام سی جدید کلا دانته رو نابود کرده بود. حالا بقول خودت گیم پلی ش رو میشد تحمل کرد ولی خود شخصیت واقعا شکست خورده بود. منم حال نکردم. بیشتر از همه موهاش توی ذوق میزد. یکی نیست بگه آخه چرا با احساسات گیمرا بازی میکنید؟

M N.D پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 20:22 http://fios.mihanblog.com/

من نسخه 3 رو بازی کردم دیگه حس حال دوباره بازی کردن از وجود من رفت! اگه نسخه دوم بود دوباره بازی میکردم ولی سه رو نه!
از این مدل درجه سختی ها تو بازی Devil May Cry دیدم که اونم تو یکی از درجه های سختی " Dante Must Die " یه ضربه بخوره میمیره !!

آره البته خیلی هم بد نبود ولی شاید ارزشش همون یه بار تموم کردن بود. کمتر کسی حوصله ش میگیره بخواد روی هاردکور بره. مگه اینکه طرف دیوانه باشه. حالا صحبت از سختی شد یاد دارک سولز 2 افتادم من :)) ناموس سختی که میگن همین دارک سولز بود. اولین باری هم که میمردی یه اچیومنت باز میشد با این عنوان(welcome to dark souls) :))
حالا راستشو بگو دارک سولزو مثل من از ویدیو های راهنما استفاده کردی یا خودت تونستی بدون کمک تمومش کنی؟
در مورد دی ام سی هم بگم که من هیچوقت اون کسی رو که اون بلا رو سر موهای دانته آورد نمیبخشم. :((

M N.D پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 14:33 http://fios.mihanblog.com/

حالا این تیتر "فضای مرده" که به Dead Space ربط نداره داره ؟! :دی چقدر بازی خفنی بود ...

:دی آره اینجا ما بهش میگیم مرگ فضایی. چی میتونم بگم ازش؟ شماره 3 رو که حتما بازی کردی..
وقتی برای بار اول بازی رو تموم کنی تازه چندتا مود جدید براش باز میشه //روی مد هاردکورش. تو کل طول بازی فقط و فقط یکبار حق مردن داری... بعد یه ضربه بهت بزن مردی... مگه داریم؟ :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد