جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

لهجه اعدام باید گردد

یکی از خوبیهای بازی های آنلاین اینه که تو هربازی آدم های جدیدی میبینی. و همزمان در طول بازی میتونی حرف بزنی باهاشون. هرچند بیشتر از نصف سرورهای steam رو روسیه ای ها تسخیر کردن و همیشه حالت از دیدنشون و نحوه بازی کردنشون بد میشه ولی هر از گاهی پیش میاد با گیمرهایی از سایر نقاط جهان از جمله اروپایی ها همبازی بشی. روسی ها چون خودشون روسی ان فکر میکنن همه روسی هستن و معمولا روسی حرف میزنن، حتی وقتی بهشون میگی:«آی دونت آندرستند یور فاکینگ لنگویج» هم چیزی تو کتشون نمیره و با cyka هاشون دهنت رو مورد عنایت قرار میدن. اون اندک روسی هایی هم که انگلیسی حرف میزنن لهجه شون خیلی ضایع ست. و معمولا هم زیاد فحش میدن. هندی هارو رو از لهجه شون میشه فهمید هندی هستن. ولی با اینکه جمعیت کشورشون زیاده خیلی کمن توی بازیا. یه سریام هستن مثل سنگاپور و اردن و اینا که خدا نصیب نکنه کلا. من همیشه mute میکنمشون.
اما اروپایی ها مورد علاقه من هستن. خیلی کم لهجه دارن و خیلی خوب انگلیسی حرف میزنن. و من همیشه حسرت میخورم که چرا نمیتونم مثل اونا حرف بزنم. وقتی سوال میکنم اهل کجان معمولا سوئیسی و هلندی از آب درمیان. البته من خودم جلو اینایی که خوب انگلیسی حرف میزنن فقط text میکنم. و روم نمیشه حرف بزنم. چون نمیتونم سلیس و بدون تپق حرف بزنم. شاید خودم متوجه نشم ولی خب صد در صد لهجه هم دارم و خب نمیخوام بانی شادی و خنده شون بشم :/ خجالت میکشم :| و وقتی میپرسن اهل کجام کمتر پیش میاد بگم ایران. معمولا میگم middle east. اگه طرف دوباره پرسید کدوم کشور اونوقت میگم ایران. و پشت سرش توضیح میدم که ایرانی ها عربی حرف نمیزنن و ادامه ماجرا.. :/

نظرات 13 + ارسال نظر
شمیم چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 02:54 http://badbadake-sefid.blogsky.com

برای جمله ی آخر...

بیخیال. فعلا وقتشه از توافق خوشحال باشیم.

مهرناز جمعه 12 تیر 1394 ساعت 23:17

ترم دو که تموم شد راحت شدیم:) آره شدیدا عادت کردم
یهو کم پیدا میشی...

یادته چقدر بهت میگفتم
چرا توی لاین دیگه ندارمت؟ حذفم کردی یا چی شده. دیگه بین فرندام نیستی.

مانا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:54 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com

میخوام یه چیزی بپرسم ... اگه دوس نداری ج نده ... و اگه میخوای این بخش کامنتمو پاک کن ..
اون ماجرا ک تعریف کردی ... یادته؟ ... نیومد دیگه وبت؟ اصن خبری نشد ازش؟
========
دقیقا میتونه تجربه خوبی باشه
والا ما هرکی رو دیدیم از این دوران به خوبی یاد کرد ... مخصوصا رفیقایی ک پیدا کرده بود ...

توی بلاگ اسکای ظاهرا نمیشه بخشی از نظر رو پاک کرد یا ویرایشش کرد.
نه هیچ خبری نشد.. البته راستش الان که خیلی گذشته من فهمیدم اشتباه از من بود. چیزی جز بچگی نبود اون حرکت میدونی. نمیشه و نباید انقدر ساده توقع داشت که همه چیز گل و بلبل اتفاق بیفته..
----
موافقم. :)

مهرناز پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 05:19

فک کردم رفتی سربازی...

نه هنوز نرفتم ایشالله یک ابان.
تو چیکار میکنی با درسات؟ عادت کردی بالاخره؟

مانا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:26 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com

نه رفیق ... خودتم خیلی بهتر از من میدونی انسان بودن در الویته
راستی زاخار یادته؟؟؟ اولین بار ک اومدم وبت اونجا بود

و خیلی چیزای دیگه. البته الان دیگه دیدم نسبت به سربازی خیلی بد نیست. سختی که داره بهرحال ولی اینجوری بهش نگاه میکنم که میتونه تجربه خوبی باشه. شاید..!
آره زاخارو یادمه... الان دیگه نقاشیامو میذارم توش. یعنی میذاشتم.. خیلی وقته سر نردم بهش.

مانا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 14:17 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com

بله بله بله کامل یادمه اون عکسه
میخوای قبل خدمت یه سر بریم ؟
چشم حتما دعات میکنم ... ولی باید بری سربازی که ممممممممممممرد شی اونم یه شهر دوووووور

:))
چرا نخوام.. حتما
بله بله میدونم حتما باید دهنم صاف شه تا مرد شم.

مانا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 21:41 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com/

سلام آشخور عزیز
ابراهیم یادته قرار بود بریم کتابخونه؟؟؟
یادش بخیر

اصن دمت گرممممممم ... دو تا سرباز دلاور مث تو برن داعش رو کله اش میکنن میره بابا
اصن از همین الان سفره ابوالفضل نذر میکنم

ای بابا
:))
آره یادش بخیر کتابخونه. قسمت نشده هنوز. میدونی قضیه ش از یه عکسی شروع شد که تو توی وبلاگت گذاشته بودی.. عکس یه کتابخونه خیلی جالب بود فکر کنم.

ببین جدی میگم بشین دعا کن. ایه الکرسی ای چیزی بخون هرشب :)) شاید جواب داد. من مامانمو دیوانه کردم از بس بهش میگم دعا کن سر نماز :))

مانا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 21:43 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com/

اوه اوه بابا آشخووووووووووووووووووور
ولی به جون خودم بخوای بری خدمت و اینجا بدون ابراهیم باشه خودمو از ارث بابام محروم میکنم
وای نه باور کن وکالت قبول شدن خیلی سخته...
والا چی بگم .. یه سری درگیری های مزخرف داشتم که باعث شد یهو برم
شرمنده پسر... نگران شدی
ولی الان دیگه هستم رفیق

من میخوام برم از شما در برابر داعش دفاع کنم اونوقت مسخره میکنی؟

جای اینکه خودتو از ارث محروم کنی بشین دعا کن که جای خوبی بیفتم تا شاید بعداظهراش بتونم بیام خونه :((
میفهمم. خوبه که دوباره برگشتی به آغوش بلاگفا.

مانا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:58 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com

ارشدمو تموم کردم
مشغول به کار شدم
دماغمم عمل کردم
ولی هنوز ازدواج نکردم
الانم میخوام بخونم که ایشالاااااااااااااااااا وکالت قبول شم
تو چ میکنی رفیق سالهای دور؟؟؟

به جون خودم یادت بودم پسر... ولی آدرستو ک گم کرده بودم و اصلا هم به فکرم نرسید .. تا اینکه دیشب یهو به سرم زد اسم جنگل آسفالت رو بزنم ... اول ک کلی آهنگای هیچ کس اومد
بعد زدم وبلاگ جنگل آسفالت ... پیدا شدی

واوووو چقدر کار انجام دادی تو این مدت.. آفرین. مطمئنم وکالتم قبول میشی :)
میدونی من کارشناسی رو تموم کردم و هیچی دیگه. :| یک آبان میرم خدمت.
چی شد یهو گذاشتی رفتی؟ من کلی نگران شده بودم برات. هرچی کامنت گذاشتمم بی جواب موند. ولی خب خداروشکر همه چیز خوب پیش رفته :)

مانا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:28 http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com/

سلام ابراهیم
خوبی رفیق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام.
ببین کی اینجاست. بعد از اینهمه مدت..
چه عجب یادی از ما کردی
مرسی. خوبم. تو چطوری؟ همه چیز خوبه؟

ندا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:11

در کل اطلاعاتت در مورد بلاگ خیلی جالب بود. من نمی دونستم. فکر می کنم تو یکی از اولین کاربراش بودی
الان فکر می کنم بیشتر کاربرای بلاگفا یا بلاگن یا بلاگ اسکای. ندیدم کسی سرویسای دیگه رو انتخاب کنه. منم اگه چیزی باعث تریدیدم بشه که برگردم به بلاگفا اون نظمی بود که به قالبم داده بودم. انگار مثل یه خونه هر چیزی و هر لینکی جای خودشو پیدا کرده بود و واقعا عاشق اون ترتیب بودم.
ولی در کل اینجای جدید هم امکانات وسوسه انگیزی داره که نمیشه ندید گرفت

آره اونزمان یجوری بود کلا جوش. میدونم خیلی فرق کرده.
بنظر من دیگه برنگرد بلاگفا. همونجا بمون.. چند هفته بگذره کاملا عادت میکنی بهش و تازه به این نتیجه میرسی بلاگفا چقدر مزخرف بود :/
تازه از کجا معلوم چند سال بعد دوباره این اتفاقا نیفته.

ندا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:07 http://mosafer-9891.blog.ir

سلام مهندس. چه خوبه اینجا هستی و می نویسی. منم خیلی صبر کردم برای بلاگفا. حتی اگه موقتا خداحافظی کرده بودم از وبلاگ نویسی اما خب وبلاگ 6 سالم بود. رفتم بلاگ شروع کردم نوشتن اما بازم منتظر بودم. شدیم عین آواره ها. همش یاد حرف اون سالت میفتم که گفتی امکانات بلاگ بهتره و یه مدت اونجا بودی. بعد همگی ریختیم سرت برگرد بلاگفا! تو هم به خاطر ما برگشتی :)
حالا خو آرشیومون پودر شد و پستای موقت طفلکی ام...

اگه هنوز راهی هست میتونی بیای بلاگ؟
واقعا به مخاطب احترام میذارن. از وقتی بلاگفایی ها کوچیدن اونجا امکاناتشو خیلی بالاتر برده. یه پیشنهاده و به هر حال هر تصمیمت قابل احترامه :)

سلام ندا. چقدر خوب که تو هم دوباره مینویسی :)
در اینکه بلاگ خیلی خوبه هیچ شکی نیست. ولی من برای خودم یه دلیلی داشتم که دوباره برنگردم بیان. حالا برات میگم دلیلم چیه.
واقعا حیف اون آرشیو و من کلی نظر داشتم که نیستن. یعنی فقط حیفیم به نظراتی که برام گذاشته بودن میاد. بهرحال.
ولی خیلی خوشحالم که دوباره هستی و مینویسی.. این خیلی خوبه :)

آناهیتا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:06 http://farfalla.blog.ir/

یوهاهاها پیدات کردم :دی

دارم دونه دونه بلاگفاییای پراکندونده شده رو پیدا می کنم :|

به به سلام
من به محض اینکه بلاگفا درست شد توی آدرس قبلی اینجارو گذاشتم تا دوستام بتونن پیدام کنن.

آره هرکسی رفته یه سمت :)) بلاگفای بی شعور ببین چیکار کرد با ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد