جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

عین نبودن

>نا امیدی واقعی از جایی شروع میشه که حتی نتونی خودتو تغییر بدی...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 04:00

خب اکانت اینستا بده حداقل

cyrus_tg
آینو ادد کن.

باران دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 21:22

دقیقاااا :| فقط همین یه مورد باعث نا امیدیم میشه:/
این بالا دیدم گفتی اینستا هستی پیجتو بده اونجا فالو کنم کلا دیگه وبلاگ اینا نمیرم همش اینستام

cyrus_tg
مرسی. البته خیلی فعال نیستم..

مهرناز دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 01:47

من این روزا هر چی بیشتر فک میکنم بیشتر به ناامیدی میرسم...
لاینو پاک کردم کلا.تو چرا تو بقیه ی اپ ها نیستی؟

پس کلا سعی کن فکر نکنی. :دی

من کلا خوشم نمیاد از اینا. بعنی اصلا باشم یا نباشم فرقی نمیکنه. ولی فیسبوک رو هر روز سر میزنم و هستم. اینستا هفته ای یکبار و بقیه رو هم بریز تو دریا :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد