جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

حالا که ردی نمونده باقی

برای بار دهم یا شایدم بیشتر سعی میکنم که شروع کنم به نوشتن. اینکه چی میخوام بنویسمم مهم نیست. "نوشتن" خودش مهمترین هدفمه.
اینکه آدم یه جایی، یه ردی از خودش باقی بذاره خیلیه و برای من این یعنی که دارم به خودم اهمیت میدم. یعنی اینکه خوبم!
قبلا فکر میکردم اگه برم خدمت احتمالا چقدر خاطرات داشته باشم برای ثبت کردن اما الان...
بگذریم. من هیچوقت نویسنده خوبی نمیشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 02:06 http://meghan.blogsky.com

خدمت همه ش خاطره ست، نیست؟

+ نوشتن نو مبارک.

خدمت همش پست دادن و زیرسرما موندنو، فحش خوردن و ترس از اضافه خدمتو.. هر صبح ساعت 6 بیدار شدن و 9 شب خونه اومدنه.. ولی چون توی جوونیه بعد از اینکه تموم میشه همه اینا میشن خاطره. پس از این منظر آره خدمت همش خاطره ست.

+ ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد