جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

این روزا با اینکه کم و بیش وقت دارم، هرگز نخواستم بشینم نقاشی بکشم. یا خوشنویسی تمرین کنم، یا حتی کتاب بخونم، یا فیلم نگاه کنم...
وقتی میام خونه، خسته و کوفته میشینم دوتا2 بازی میکنم. تنها بازی ای که هنوزم از چشمم نیوفتاده و براش وقت میذارم!
دوست دارم روزامو سریع بگذرونم و این بهترین راه حلشه.

>> فردا چون 22 بهمنِ ما آماده باش هستیم. و من هرچند خوابم میاد و باید استراحت کنم ولی دلم نمیخواد به این زودی(اشاره به ساعت دوازدو و نیم شب) بخوابم :|

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 13:25 http://mosafer-9891.blogsky.com

زودتر از اون چیزی که فکرشو کنی میگذره.
خوبی مهندس راهور؟

اره خب. میگذره..
اونقدرام که میترسیدم ازش بد نیست. یعنی شانس آوردم که افتادم همدان..

لَ یـا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:13

ئه چه خوب که این روزاتو ثبت میکنی

هرچند اغلب خسته م و دستم به نوشتن نمیره. ولی همینکه امکانش هست یکی از بزرگترین غنیمتاست... خیلی جای شکر داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد