جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

40

امروز بیست وسومه خرداده. و من بعد از 10 روز مرخصی دوباره باید برم سر خدمت. خدمتی که کلا 40 روز دیگه ش مونده. از یه لحاظایی 40 روز خیلیه، اما خب، 40 روز درکنار 19 ماه و بیست روزی که خدمت کردم خیلی عدد گنده ای نیست. اینم میگذره بهرحال.
امشب خوابم نبرد. البته روزو به صورت کامل خواب بودم طبیعی بود خوابم نبره. کلا این ده روزی که مرخصی بودم شبا تا صبح بیدار بودم. یادش بخیر قبل خدمتم همیشه همین داستان بود. شبا به وبگردی و بازی های آنلاین و فیلم نگاه کردن میگذشت. امیدوارم بعد خدمت هم همین داستان رو دوباره پیاده کنم. دلم لک زده بدون اینکه دغدغه خدمت رو داشته باشم بشینم فیلم نگاه کنم. فقط 40 روز دیگه.
نظرات 4 + ارسال نظر
هوالعشق شنبه 10 تیر 1396 ساعت 15:01

ما هم :-)
ممنون خداروشکر، شما خوبید؟ سربازی خر عست؟ :دی
خیلی خوشحال شدم که بعد از چند سال پیداتون کردم
اینستا ندارید؟ یکی ب اسم پسر خوب تو اینستا فالوم کرده بود فکر کردم شمایی :-)

:)
مرسی. واقعا اگه بخوام توصیف کنم خیلی طولانی میشه، اما آره، در کل واقعا خره :)))
چرا اینستا دارم.
نه پسر خوب من نیستم. اینستای من اینه: cyrus_tg

هوالعشق جمعه 9 تیر 1396 ساعت 16:34 http://smf1370.blog.ir

سلام :-)
چه خوب ک شما هنوز می نویسید
انشاالله مابقی. روزهای خدمت هم به خوبی بگذره

سلام :)
دلم برای یه آشنا تنگ شده بود واقعا..
شما خوب هستید؟ اوضاع بر وفق مراد هست؟

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 17:05 http://mahisiyahekocholo.blogski.com

سلام. ممنون از حصرتون و تبریک تولد

سلام. :)

Madar Baran سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 06:54 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله. 40 روز هم؛ به سلامتی میگذره و داستان قبل خدمت شروع میشه؛آقای یه پسر :-)
درپناه حق.

مچکرم. سلامت باشی.
ایشالا هرچه زودتر اون داستان شروع شه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد