جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

reputation


نقاشی تیلور که 3-4 سال پیش کشیدم

از صبح دارم آلبوم reputation از taylor swift  رو گوش میدم. هنوز نمیدونم آهنگاش واقعا خوبن که دارم بهشون گوش میدم یا اینکه آشغال هستن و من فقط بخاطر اینکه تیلور سوئیفت رو دوست دارم، دارم میگوشمشون(!)
آخه یه بار خیلی وقت پیش وقتی برای اولین بار آهنگ حس خوبیه رو توی یکی از شبکه های ماهواره ای پخش میکرد شنیدم، مغزم هنوز متوجه نشده بود خواننده ش شادمهره با خودم گفتم: اه چه ترانه ی مزخرف و لوسیه.. چه مسخره داره میخونه طرف.. اما بعدش که فهمیدم خواننده ش شادمهره نظرم 180 درجه بهش عوض شد! :| و اصلا اون آهنگ شد یکی از مورد علاقه ترین آهنگام :|

من یکی از اون آدمایی هستم که همه ی آهنگای تیلور سوئیفت رو با گوش جان گوش کردم و واقعا لذت بردم از همه شون. اما این آلبومه  یجوریه.. دیگه شبیه اون قبلیا نیست انگار :(
تازه توی یکی از آهنگاشم خودش میگه که:
old taylor cant come to the phone right now. cuz she is dead
+برم دِ(!)  ویکند گوش کنم فعلا!

نظرات 4 + ارسال نظر
بیدل سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 00:35

کانال تلگرامو بستم
ی زمان پست هایی میذاشتیم رو دوست داشتن.
الان خودمونم ب زور دوست دارن

اوهوم قدیما خیلی چیزا فرقی میکرد.
من هنوز طرفدارتم. و خواهم بود.

ندا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:50

آخ آخ این نقاشی رو ببین. همون که برام زدی رو تخته شاسی تمام روزایی که خوابگاه بودم زده بودمش بالای تختم. یه دی وی دی هم بهم دادی پر از موزیک ویدیوهاش.
می دونی چند وقته تیلور سوئیفت گوش ندادم؟
با آناهیتا موافقم. من به خاطر دختر بودن و خانومی و شیطنت های ریزش دوسش داشتم. ولی الان...

اوهوم یادش بخیر.. اون دوران از زندگیم بهتر بود نسبت به الان. خیلی بهتر.
زندگی اون زندگی سابق نیست.. از تیلورم میشه اینو فهمید. عوض شده دنیا ولی بهتر نه

آناهیتا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 19:03

من تیلور جدید رو واقعا دوست ندارم :(
این تیلور کجا، تیلور begin again کجا...
اون دختر با احساس با ترانه هایی که باهاشون ارتباط برقرار میکردی...
الان فقط داره اراجیف میخونه رو آهنگای چرت.

البته خب بهرحال هرکسی حق داره چیزای جدید رو امتحان کنه، هنرمندا هم بعضیاشون سبکای جدید رو امتحان میکنن دیگه...
خب یه سری از طرفدارارو عصبانی میکنن، یه سریا با این حرکت طرفدارشون میشن، و خب.

هم تیلور، هم اوانسنس خیلی یهویی ترکوندن همه چیو...

واقعا منم نتونستم کنار بیام با این آهنگاش.. دیگه خیلی فاصله گرفته از تیلور 4-5 سال پیش. کانتری رو که کلا بوسید گذاشت کنار. هرچند دو تا آلبوم پاپی که داد هم واقعا خوب بود و ترکوند.. منتهی این دیگه نه..اصلا تیلور نیست دیگه. هرچند تو آمریکا همینطور دارن از این آلبوم تعریف میکنن و بازم داره رکوردارو جا بجا میکنه.. 700 هزار تا آلبوم توی 24 ساعت اول فروخته فقط.

بیدل شنبه 20 آبان 1396 ساعت 18:05

بزرگ‌شدی یه پسر

به خاطر صداش یا زیباییش؟

نگو بزرگ بگو پیــــــر

صداش که خوبه واقعا. قیافه شم نه اینکه بد باشه ولی خداییش تو کسی رو دیدی تا حالا چون یه خواننده قیافه ی خوبی داره به آهنگاش گوش بده؟
+ تو کانال تلگرامت چی شدش پس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد