جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

ایرانم تسلت! خفه شو لطفا...!


اینکه یه سری از دوستان وظیفه خودشون میدونن که حتما توی اینستا و سایر رسانه های اجتماعی راجع به زلزله ای که دیشب اتفاق افتاد پست تسلیت بفرستن اصلا تو کت من نمیره و به طرز عجیبی برام آزار دهنده ست. نمیدونم این حس منشائش دقیقا کجاست اما من فکر میکنم یه سریا واقعا از بی پستی این کارو میکنن یا شاید پیش خودشون خوشحال میشن که  بعد از 300-400 تا پست چرند دارن یه پست مثلا مفید و در جهت همدردی با مردم کشورشون منتشر میکنن؟ نه؟ خلاصه که منطقشون هرچی که هست برای من قابل درک نیست. این پستای تسلیت چه دردی دوا میکنن که من ازش سر درنمیارم؟

پ.ن: حتی نقد کردن این حرکت هموطنانم حال من رو بد میکنه! اینم خودش یه مدل ادای روشن فکرارو درآوردنه که بازم باعث میشه احساس خوبی نداشته باشم. بهرحال شخصا هیچوقت دوست نداشتم جزوی از این جریانات باشم.. و چی بگم آخه من؟ :|
نظرات 5 + ارسال نظر
یه نفرم جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 15:58

منم درک نمیکردم یعنی دقیقا منم با خودم فکر میکردم که خب الان چه کار مفیدی انجام دادین با این پست ؟
اما خب هم نمیشه ازشون ایراد گرفت !!!
کلا خیلی چیزا بیهودن و نمیشه درکشون کرد ولی نمیشه ازشون ایراد گرفت :)

بنظر من که همین که کارشون بیهوده ست پس میشه ازشون ایراد گرفت.. مگه اینکه بیان بصورت منطقی از کاری که میکنن دفاع کنن شاید برای منم روشن شد آقا هدفشون چیه؟؟

ندا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:45

چقدر برعکس فکر می کنم. حالا نمیگم حتما تسلیت بگن ولی یه سری ها هم انقدر بی خیال داشتن زندگی شون رو می کردن و از جشناشون عکس میذاشتن تو شبکه های اجتماعی که انگار نه انگار هم وطنشون عزاداره. ولی من واقعا افتخار کردم به ایرانی بودنم وقتی مردم ساعت ها تو صف هلال احمر وایساده بودن برای کمک. مردم خودشون خوبن منتها عنان دست یه مشت بی سواد متحجره.

من اونی صادقانه از جشناش عکس میذاره رو ترجیح میدم به کسی که با ریا و برای لایک و این صوبتا تسلیت میگه.. - ابراهیم شریعتی (:دی)
-بی سواد متحجر رو خوب اومدی

آناهیتا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 18:44

نمیدونم. منم به این قضیه فک کردم،
ولی خب نمیشه گفت کار اشتباهیه. خب دارن تسلیت میگن دیگه.

تهوع آور ترین کارشون، گذاشتن عکس قربانیان و اجساد بود... یه لحظه پیش خودشون فک نمی کنن اگه یکی از آشناهاشون ببینه این عکسو...

ما استادیم توی این قضیه که یه کار حتی درست رو به شیوه غلط خودمون انجام بدیم و گند بزنم توی ماهیت اون کار. واقعا فایده ای نداره. مشکل اینجاست. حالا هی همه بگن ایرانم تسلیت.. بابا بخدا ما دلسوز وطنمون نیستیم. ما دلسوز هموطنمون نیستیم. اگه بودیم که این نمی شدیم. آقا تویی که اومدی پست تسلیت برای ایرانت گذاشتی و اظهار تاسف و دلشکستگی هم میکنی، تو خداوکیلی توی کل عمرت برای ایرانت و هموطنانت چیکار کردی تا حالا؟ انتشار یه پست تسلیت میشه چی آخه. چه دردی دوا میشه؟

هوالعشق جمعه 26 آبان 1396 ساعت 13:36

اقا تسلیت میگم B-)

الان یه جوری شده که تعداد کسایی ک دارن کمک جمع میکنن و میرن برای کمک از تعداد اسیب دیده ها بیشتر شده



خیلی کمک جمع شده منتهی اصلا به نحوه پخش اینا بین مردم دقت کردی؟ بخدا آدم یه چیزایی میبینه جیگرش میسوزه. خود زلزله و خساراتش انقدر تاسف بار نیست که فرهنگ ما تاسف باره..

Beny20 دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 21:18 http://beny20.blogsky.com

حالا خودتو ناراحت نکن ، شما تسلیت نگو ...

نمیخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد