جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

تضمینی نیست خلاصه

میگن قبل از انجام هرکاری یا انتخابی قبلش خوب فکر کنید.
اما حقیقت اینه خیلی وقتا دقیق فکر کردن بیشتر از اینکه بهت کمک کنه باعث سر در گمیت میشه.. اونم برای منی که  هرجا خوب فکر کردم و حساب شده عمل کردم عمیق تر رفت تو کونم :|
نظرات 1 + ارسال نظر
یه نفرم جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 15:54

سیم !
منم هروقت فکر میکنم بیشتر سردرگم میشم و آخرشم بین دوتاچیز گیر میکنم و نمیتونم تصمیم بگیرم
برای همین همون لحظه اول هرچی غریزه ام میگه رو جدیدا گوش میدم و تا الانم خدایی خوب پیش رفته !

درسته. غریزی انتخاب کردن یکی از روش هایی که بیشتر مواقع جواب میده. من دیگه یاد گرفتم اگه انتخابی کردم و در نهایت اشتباه دراومد بپذیرمش و دیگه حسرت اینو نخورم که اگه انتخابم متفاوت بود نتیجه بهتر میشد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد