جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

وقت های تلف شده

نمیدونم چی تو خون من و 95 درصد دیگه از آدمای اینجا هست که باعث میشه همه مون دقیقه نودی باشیم!؟
من اینهمه وقت داشتم چرا نمیتونستم بشینم این پروژه ای که گرفتمو تموم کنم؟ یا حوصله م نمی گرفت یا حال نداشتم. اصلا دست و دلم به کشیدن نمیرفت. ولی امروز که دیگه مجبور بودم نشستم پاش و تا الانم بد پیش نرفته اما همش دارم خودمو فحش میدم که  ای کاش فقط 1 روز بیشتر وقت داشتم! اونوقت چه قدر راحت  و بدون استرس پیش میرفت همه چیز..
نظرات 2 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 14:23

تا شروع نکنی نمی تونی برآورد کنی چقدر زمان میبره یا چقدر راحت و سخت بوده. قبل از شروع هی میگیم حالا وقت داریم.

بدیش اینجاست تا وقت هست اصلا نمیشه مثل بچه آدم بشینی کارو انجام بدی..انگار داری کوه میکنی.

احسان یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 20:48 http://tarashohat.blogsky.com

همه بعد یه سنی دیقه 90 میشن

خود من فردا امتحان دارم 4 روز وقت داشتم، تازه الان تموم شد.

من از اولش همین بودم..
باز خوبه الان تموم کردی.. خدائیش من وعضم اونزمانی که دانشجو بودم خیلی بدتر بود. گاهی وقتا مجبور بودم شب رو کامل بیدار بمونم تا بتونم جزوه یا کتاب رو تموم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد