جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

هیچ

جنگ من، جنگ بین من و هیچ است. با هیچ جنگیدن دردسر بزرگی ست. ببازم هیچ نمی ماند از من. ببرم هیچ نبرده ام.. حکایت، حکایت همیشه بازندگی ست..تمام لحظه های عمرم را بازنده بودم. آنچه که بودم را دوست نداشتم، آنچه شدم، بر سر اجبار بود. در این بین من از هیچ به هیچ تر تبدیل شدم. خالی از هیچ، پر از هیچ.
در رویاهایم حتی کسی برایم نغمه پیروزی نمی خواند. آن دخترک مو مشکی با شلوار جین آبی، با نگاه توام با مهربانی  سرش را به نشانه افسوس تکان میدهد. با نا امیدی برمیگردد و آن چهره زیبای غمگین  برای همیشه از خاطرم فراموش می شود. کسی برایم نمانده. کسی نخواهد آمد. این تن حقیر پر شده از هیچ، این شخصیت بازنده پوچ دیگر برای هیچ کسی جذاب نیست..من به زودی خواهم مرد! آه که بعضی اوقات واژه ها غلط انداز میشوند. من که زنده نبودم هیچوقت! مگر نفس کشیدن، راه رفتن، خوردن و خوابیدن نشانه زنده بودن است؟ واقعا که دنیای جای غریبی ست..

نظرات 11 + ارسال نظر
NBavaRN چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 19:24

مرسی :)

خواهش میکنم

NBavaRN سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 10:20

اگه فرصت شد میتونم ازت کمک بگیرم ؟!

آره. چرا که نه. من هستم.

NBavaRN سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 21:29

یه سری اتفاقا افتاد...یه مقدار درگیر شدم

چه بد.

NBavaRN چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 14:32

تقریبا...در واقع آره

چرا پس؟

NBavaRN شنبه 21 مهر 1397 ساعت 14:35

آره درسته ... وخب یجورایی حفظ انگیزه و تلاش از داشتنش سخت تره ...
آره واقعا... قبلا یه عده کار نداشتن الان یه عده کار دارن... اینم حرفیه

قبلا خیلی مصمم تر به نظر میومدی؟ یا من اینطور فکر میکنم؟

NBavaRN جمعه 20 مهر 1397 ساعت 20:37

نمیدونم ... من یه مدت نبودم ولی بعدشم چیزی ندیدم
یه مدت نخوندم راستش ولی الان مصمم که از فردا شروع کنم دوباره و درست حسابی یه کام بک بزنم به عرصه تلاش و رقابت و...
عه ! خوبه خونه نشینی ؟! خوش میگذره ؟! :

بیخیال اون مهم نیست
رویاهای بزرگ سعی و تلاش و کوشش بزرگ هم میخواد بالاخره.
آره. خداروشکر بد نیست هرچند راضی نیستم از بیکاری ولی خب من تنها نیستم همه بیکارن :|

NBavaRN چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 14:24

من هرچی چک میکنم اونجارو چیزی نمیبینم ...
اوضاع... ای... شاید از اون بدا که فکر میکنی اوکیه بعدا میفهمی ولی خوبم...
تو چطوری ؟! اوضاع تو چجوره ؟!

من جدیدا بهت پیام هم دادم ولی خب نمیدونم چطور شده!
همم. درس میخونی؟ همچنان؟
هیچی فعلا. منم خونه م همچنان

NBavaRN پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 23:37

عهههه مرسی
اونم دیدم اتفاقا چیزی نبود ، شرمنده...
خیلیییی خوشحالم کردی ولی ممنون که به یادم بودم :)))

:))
اوضاع خوبه؟

NBavaRN سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 14:56

جیمیلو چک میکنم اما چیزی ندیدم

توی مسنجرش برات پیام تبریک تولد فرستاده بودم.. 29 مرداد

NBavaRN پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 22:27

شکسته نفسه میکنین ، لطف دارین شما

NEGAR شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 20:20

سلام ... خیلی قشنگ بود ، اما تامل بر انگیز...
خوبی ؟! :)

سلام مرسی. البته به پای نوشته های تو که نمیرسه..
خوبم. شما خوبی؟ جیمیلتو چرا چک نکردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد