جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

مهری

مهر رو با همه بی مهریاش دوست داشت!
نظرات 9 + ارسال نظر
Rosa پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 23:17

خواهش میکنم
منم یه تشکر بدهکارم؛ بخاطر اینکه وقت میزاری و جواب میدی. ممنونم.


من عاشق اینم که جواب کامنت بدم. وقعا یکی از مورد علاقه ترین کارامه در کل.

Rosa چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 15:16

پس تنها چیزی که میشه گفت یه چقدر عالی هست! خوشحال شدم که این رو نوشتید، چون ناراحت زندگی کردن رو دوست ندارم. شاید دوست نداشتم یه هم نوع مثل بعضی نوشته های غمگینش زندگی کنه!

ممنونم ازت. جا داره یه تشکر کلی هم ازت بکنم. ببین برای من خیلی ارزش داره که میای سر میزنی اینجا و میخونی و کامنتای پر روحیه و پر از امید برام میذاری. دستت درد نکنه. مهربونیت رو میرسونه. ممنون

Rosa سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 09:45

سلام
غم، غصه و گرفتاری همیشه هست، اینکه چطور بتونی سالم از اونا بیرون بیایی مهمه، بزار شون پشت سرت، یه عینک بزن که چیز های خوب رو برات پر رنگ کنه!
به شخصه ترجیح میدم حال بدم رو مجبور کنم از دور بشینه خوشحالی هام رو ببینه و از رو بره! اون که تشخیص نمیده حال خوبم واقعی هست یا نه اما میتونم گولش بزنم و حالم و خوب کنم.

سلام
من احساس میکنم یکی از شادترین انسان های دنیام نسبت به حجم غم و غصه و گرفتاریهام . یعنی دیگه واقعا بیشتر از این جا نداره. من بیخیال خیلی چیزام واقعا و خیلی شادتر و دلخوش تر از واقعیت زندگیم، دارم زندگی میکنم.
اما خب همینم یه حدی داره دیگه..

افکار گم شده یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 19:01 http://mudroom13.blogfa

مهر هر سال یه مدله! یه سال مهر داره یه سال بی مهری

واسه بعضیا شاید. منتهی نه واس ما! واسه ما پر بود از بی مهری. غصه و تنهایی و حسرت و کوفت و زهرمار.

Rosa یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 09:36

دوباره سلام
با اینکه اصلا عاشقانه نیست هم موافقم!
اما این بار که راه رفتی سعی کن یکم از صدا شون لذت ببری! حال دلت بهتر میشه...

دوباره سلام سلام
اوهوم. میدونی من انقدر غم و غصه و گرفتاری داشتم که صدای برگای پاییزی نتونن تاثیری روم بذارن..

Rosa شنبه 5 آبان 1397 ساعت 01:17

سلام
به نظر من پاییز خوشحاله
پاییز خوشحاله، هی لباس عوض میکنه!!!!
شاده و هیجان داره...
صداش رو شلیک میکنه زیر پای آدم ها، صدا داره...
اعلام وجود میکنه!

سلام
نظرت خیلی قشنگه راجع به پاییز. حسودیم شد
شاید پاییز خیلی سال پیش بود که من روی برگ ها راه رفتم و صدای خرد شدنشون یه حس خوب بهم داد. این اواخر اگه هم راه رفته باشم دقت نکردم اصلا. ولی خب کلا فصل مورد علاقه م نیست. عاشقانه هم نبوده هیچوقت.

NBavaRN چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 14:33

از اون لحاظ...

اره. معمولا برای من بدترین اتفاقات توی پاییز میفتن

NBavaRN شنبه 21 مهر 1397 ساعت 14:36

چرا ؟! همینجوری... یا به دلیلی...

پاییز بی رحمه. خیلی بی رحم

NBavaRN جمعه 20 مهر 1397 ساعت 20:38

من کلا به پاییز یه جور حس غربت و بیگانگی دارم ...
اما با این وجود میشه دوستش داشت ...حتی خیلی...

منم از پاییز خوشم نمیاد خیلی..
سعی هم نمیکنم دوسش داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد