جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

به نام چاوشی


من دوران دبیرستان و قبل تر یه فن دو آتیشه محسن چاوشی بودم.دوسش داشتم، اصلا عکساشو میدیدم کیف میکردم. اونزمان برای اولین بار که آلبوم یه شاخه نیلوفر رو بعد از چندتا آلبوم زیرزمینی، بصورت قانونی منتشر کرده بود من از داداشم پول گرفتم و رفتم ارجینال خریدم. برای مدت زیادی محسن چاوشی حرف اول رو توی موسیقی دنیای من میزد و کلا خواننده تاپ من بود. حتی برای آلبوم پرچم سفید هم اینکارو کردم و ارجینال گرفتم. تا اونزمان محسن چاوشی تنها خواننده ای بود که من برای آهنگاش پول داده بودم. تا اینکه گذشت و رپ همه گیر شد و من با سبکای دیگه و زبان های دیگه آشنا شدم. و این علاقه م یکمی رنگ باخت.
دو شب پیش بود که اتفاقی متوجه شدم محسن چاوشی آلبوم جدیدی منتشر کرده به اسم ابراهیم. رفتم که دانلود کنم، دیدم خیلی سایتا لینک نذاشتن و نوشتن برای حمایت ارجینال بخرید! من مطمئن نبودم اصلا خوشم بیاد ازش. دیگه زیر بار نرفتم و یکمی بیشتر گشتم تا لینک رایگانشو پیدا کنم. گوش دادم دیدم خیلی خوبن آهنگاش. یجورایی انگار آهنگا کلا مناسب این حال و احوال پاییزی مزخرف من ساخته شده باشن. یکی از یکی بهتر.. واقعا انقدر از کیفیت آهنگا راضی بودم که شک ندارم برم بیرون حتما ارجینالشو میخرم. آهنگسازی فوق العاده، تکستا مریض.. چی بگم دیگه.. اگه فن هستید، برید بخرید.


نظرات 4 + ارسال نظر
شکوفه جمعه 25 آبان 1397 ساعت 23:32 http://my-secret-notes.blogfa.com

^_^

بیدل جمعه 25 آبان 1397 ساعت 03:14 http://www.changehazin.blogfa.com

hadilla شنبه 19 آبان 1397 ساعت 21:44

من اهنگ ببر به نام خداوندو میدوستم :)

آره اینو در آستانه پیری دوتا آهنگ خوب آلبومش بودن

افکار گم شده پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 11:40

بجژ دو اهنگ از بقیش خوشم نیومد

دوتاش خیلی خوب بود. بقیه ش هم بد نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد