جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

بوی ماه فروردین

عیده.. هه. چه جک قشنگی!
نود و هفت از تخمی ترین سالهای زندگیم بود. و به حدی افتضاح بود که بعید میدونم  98 بتونه حتی ذره ای شبیه به نود و هفت باشه.
مشکلات بسیاری  رو پشت سر گذاشتم... وقاعدتا از این به بعد باید همه چیز بهتر بشه.
تلاش بیشتری باید بکنم. باید امیدوار باشم. و ببینیم چی میشه دیگه.

نظرات 3 + ارسال نظر
Negar شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 16:39

سلااام , سال نو با تاخیر مبارک
میدونی شاید قابل درک نباشه ولی من دلم برای مزخرف ترین روزای زندگیم هم تنگ میشه , همه لحظات هرچقدر افتضاح یه حس منحصر به فرد دارن که دیگه تکرار نمیشه , امیدوارم روزای پیش رو برات پر از لحظه های با حس منحصر به فرد شیرین و پرتکرار باشه
و خب من واقعا از شنیدن کلمه تلاش از آدما خوشحال میشم , شک نکن بی جواب نمیمونه

سلام. مرسی. سال نوی تو هم مبارک نگار عزیز

آره این یه واقعیته که هست. آدم دلش برای مزخرف ترین چیزها هم تنگ میشه.
بازم ممنون. منم برات آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که کنکورتو بترکونی و کلی اتفاق عالی برات بیفته.

م چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 15:46

حدود 15 تا 20 درصد مردم دنیا نسبت به بقیه ادما سیستم عصبی متفاوتی دارن،
و این تفاوت به هیچ عنوان یه ناهنجاری نیست فقط یه تفاوت هست که خوبی ها و هم بدی هایی داره
مزیت های این تفاوت مثل داشتن خلاقیت بالاتر و تفکر و پردازش عمیقتر نسبت به مسائل
ادم های مشهور با این سیستم عصبی میشه از انیشتین، نیوتون، ادیسون ،خلیل جبران، لئوناردو داوینچی، شکسپیر و همچنین هیتلر، اسامه بن‌لادن و کازینسکی نام برد.

کتاب ادم بسیار حساس،
نویسنده: الین آرون
چندتایی از پستاتون رو دیدم بنطرم رسید شاید شماهم مثل من جزو این دسته باشید ،یه سرچی دراین زمینه بکنید اگه واقعا باشید از دونستن این ویژگیها لذت میبرید.سال خوبی داشته باشید

اولا که خیلی ممنون بابت خوندن پستا. همچنین ممنون به خاطر کامنتتون.
حتما در این زمینه تحقیق میکنم ولی اگه الان از خودم بپرسید اصلا فکر نمیکنم. من به معمولی ترین حالت ممکن یه آدم عادی ام. بدون هیچ نقطه قوت قابل ذکری..
من برای شما ارزوی سال خوبی رو میکنم. بازم سر بزنید اینجا

من پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 03:06

پس به پایان رسیدن سال تخمیت مبارک !!!

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد