جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

ننگ است و ننگ؛ شرم است و شرم

اینکه مجبورم بعد از مدتها صرفا از روی اجبار اینجا بیام و سعی کنم ارتباطی با دنیای مجازی برقرار کنم به هیچوجه برام خوشایند نیست.
معتقدم اگر بخاطر بی عرضه گی خودم و تمام این مردم نبود هیچوقت کار به اینجا نمیرسید که این حکومت مستبد برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دست به هر کاری بزنه. در این حکومت مردم تا وقتی خوب و شریف و فهیم هستند که سواری بدن. به محض کوچکترین اعتراضی تبدیل به اشرار خواهند شد. و چه ابله مردمی که هنوز از روی ترس و منافع حاضرند این ننگ رو بپذیرن... هیچ کس دل خوشی از این نظام و این نحوه حکومت نداره ولی انگار همه منتظر هستند فرجی از آسمان بشه و تغییرات بصورت خودکار انجام بشه.. اگه امروز در کنار مردم معترض کشورتون نایستادید مطمئن باشید چند هفته بعد زیرسلطه این جمهوری اسلامی هم خواب خوشی نخواهید داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:26 https://roya-94.blogsky.com

من طرفدار یا مخالف چیزی نیستم
اما میتونم یه چیزی یگم؟
امروز شرایط خوب نیست روز ب روز بد ترهم میشه
اعتراض کردن یانکردن نمیدونم
اما میدونی سالها پیش هم ادمایی اعتراض کردن ک شاه رفت و یکی دیگه اومد؟ تا بوده همین بوده
هر چیزی یه دوره ای داره میره اما احتمالا عمر ما قدنده
نمیدونم درست چیه اما میدونم الان درحالت غلطی هستیم
اما اینکه بعداز اعتراض چی بشه؟ چی میشه راستی
یا کسایی میان ک دلشون بسوزه؟ فک کنم هیچوخت همچین اتفاقی نیوفته چون از ریشه سیستم یه جور دیگه کار میکنه

خب ببینید این موضوع نیازمند یه بحث جدیه..ولی نمیشه چون ترس از این داریم که نکنه بعد از فروپاشی کسایی که میان خوب نباشن پس باید همین وضعیت خیلی بد رو تحمل کنیم...

Fatima سه‌شنبه 28 آبان 1398 ساعت 01:15

میبینی چقدر تابلو اخبار سوگیرانه میزارن؟چقدر راحت موضوع رو از اعتراض مردم ب اشرار و اشوب طلب ربط میدن تا مثلا حواسمون پرت بشه؟میبینی چقدر راحت ... فرضمون میکنن!میبینی با اون همه نیرو ها صبر میکنن تا یجایی اتیش بگیره تا فیلمشو بگیرن و پخش کنن!تا بهانه ای باشه برای اینکه ما بحقیم و هرکی اعتراضی داشته باشه اشوب طلبه ....

دقیقا همینه..ولی دیگه کاراشون تکراری شده. برای درک سیاست های جمهوری اسلامی دیگه نیازی به شعور سیاسی بالا نیست.. این حجم از دروغگویی و وارونه نشان دادن حقایق رو دیگه همه اقشار جامعه متوجه شدن.. به جز عده ای اندک که منافع خودشون در گرو منافع جمهوری اسلامی هست..

ندا دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 23:01

کاملا موافقم باهات. حرف حق.
این همه جوون کشته شد کسی چیزی نگفت. امروز جمع شده بودن برای مراسم یکی از پلیسا که به قول خودشون به دست اشرار(!) کشته شده. همه طرفدارای حکومت اومده بودن. چطور اونا میتونن تجمع کنن؟ چطور اونا میتونن بدون ترس بیان و هزار بار هم رسانه میلی پخش کنه؟
چه بدبخت مردمی هستیم که اجازه هیچ حرف و اعتراضی نداریم و چه بدبخترن اونایی که از ترس ارتباطمون رو با همه دنیا قطع کردن. تمام حقوقمون پایمال شده تمامش

دروغ های رسانه میلی دیگه خریداری نداره... بسیاری از مردم آگاه شدن و گول این سیاه بازی ها رو نمیخورن دیگه. جمهوری اسلامی باید یاد بگیره به خواست مردمش احترام بذاره. باید بدونه دیگه نمیتونه هر دروغی خواست تحویل مردم بده. دیگه نمیتونه هر کاری که به نفع نظام و به ضرر مردم هست رو انجام بده. هزینه ویران شدن اقتصاد کشور به دست مسئولین رو دیگه مردم نمیتونن متحمل بشن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد