جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

خیلی قشنگ و عالی

خیلی عصبانی ام و خیلی خودخوری میکنم. مامان و برادر بزرگه رو هم دیگه عاصی کردم. خیلی سعی میکنن حرف هایی بزنن که آرومم کنن ولی خودشون خبر ندارن یکی از این چیزایی که داره منو آزار میده همین بی تفاوتیه ست.. که من واقعا نمیدونم چطوری و با چه سرنگی توی خون این مردم ازجمله خانواده خودم تزریق شده. اصلا انگار نه انگار..خیلی جالبه این مردم حتی همون حقی رو که جمهوری اسلامی بهشون داده رو هم مطالبه نمیکنن. واقعا تاسف آوره.
این حجم از بی تفاوتی دیگه تقصیر حکومت نیست.
حتی همینجا توی بلاگ اسکای خیلی ها فقط دارن از قطع شدن اینترنت نق میزنن.. گویا برای خیلیا گرون شدن سیصد درصدی بنزین و در آینده ای نه چندان دور تمام هزینه های زندگی اصلا موضوع مهمی نیست.. و اصلا هم کاری با جنایاتی که داره برعلیه مردم توی شیراز و کرج و بهبان و کرمانشاه میفته ندارن. این چند صد نفری هم که تا حالا جونشون رو از دست دادن که دیگه اصلا مهم نیستن.. صد در صد همشون اشرار بودن. بابا نایس. دمتون گرم.
واقعا جا داره داره این سوال رو از خودم بپرسم که چرا من دارم کون خودمو جر میدم و توی این سرما هر روز از ساعت 3 تا هفت شب با دوستام توی میدان اصلی شهر جمع میشم.. که چی بشه؟  گویا اکثر مردم مشکلی با گرونی و بیکاری و فساد و ناکارآمدی این دولت ندارن..خیلی قشنگ و عالیه.
ای کاش میتونستم مثل اینا باشم.. تا همین حد بی تفاوت..

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 22:22 https://roya-94.blogsky.com

و همیشع همینع
یه عده ای اعتراض میکنن عده کمی... اما راه بجایی نمیبره
یه جا به انگلیسی یه چیزی خوندم
《 زور یه عدهه بزرگی که نمیفهمن همیشه بیشتره》

قبول ندارم که راه بجایی نمیبره.
دیکتاتور همیشه پیروزه و فقط یه بار شکست میخوره.. توی نظام های دیکتاتوری همه چیز حتی 15 دقیقه قبل از فروپاشی خوب بنظر میرسه.. این معیار درستی نیست.

باران چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 08:03 http://tfn.blogsky.com

فقط خونواده‌ی تو نیستند، خوانواده من هم حرف‌هایی میزنند انگار مزدور حکومتند. ولی نیستند مشکل کودن بودنشونه که درمونی نداره و این هوش پایین سرتاپای وجودشون رو ترس کرده باعث شده به ذلیل‌ترین نوع زندگی راضی باشند اما زنده بمونند واقعنم چیزی بیشتر از این نیاز ندارند چون اینا رو اروپا هم ببرند همین بی‌مصرف‌هایی هستند که الان زندگی می‌کنند. من که سال‌هاست باهاشون می‌سوزم و می‌سازم.
________________
من از هیچ‌جا خبر ندارم، بهبهان کشته داده؟

دقیقا..و چقدر غمگینه این موضوع. تن دادن به ذلت کم از مردن نیست... در شرایط امروز ایران که هر روز بدتر از روز قبل هستش عجیبه که هنوز در بسیاری از مردم اراده ای برای تغییر دادن شرایط نیست. واقعا نمیفهمم این کودن بودن تا چه اندازه اینها رو سِر کرده که هر بلایی سرشون میاد چیزی حس نمیکنن و واکنشی نشون نمیدن.
برای خودم غمگینم.. ولی دست و پا میزنم. ای کاش ای کاش آینده چیزی جز سوختن و ساختن باشه
----
توی کرمانشاه بیشتر از 10 نفر.. توی مریوان.. بهبان و 21 شهر دیگه هم بیشتر از 100 نفر کشته شدن.. این آماریه که سازمان عفو بین الملل داده. که دست کم این تعداد بوده

Mileena چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 04:46

خودتو اون بیرون جرواجر نکن چون چیزی قرار نیست عوض بشه...یا باید از ایران رفت یا تو ایران کپه مرگتو بذاری و نق نزنی...چرا؟؟؟؟؟؟؟
چون چیزی قرار نیست عوض بشه
چند صد نفر یا چند هزار نفر یا چند میلیون تلفات همه براشون فقط یه شمارست..مهم نیست کی بودن
مهم اینه که قرار نیست چیزی عوض بشه
اینو همیشه یادت باشه که....
چیزی قرار نیست عوض بشه
پس خودتو اون بیرون جرواجر نکن

"چون چیزی قرار نیست عوض بشه"

خدائیش خیلی وقت بود جک به این قشنگی نشنیده بودم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد