جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

استاد مخالف لنگ به هوا

واقعیت اینه که بشدت دلم گرفته.. خیلی ناراحتم. دیشب یه پست بلند بالا نوشته بودم..ولی منتشر نکردم.
دوست نداشتم اینارو بیان کنم ولی دلم از خیلیا پره..واقعا فکر نمیکردم بعضیا تا این حد خنثی باشن. فقط توی خوزستان نزدیک به شصت نفر کشته شدن. چطور ممکنه در همچین روزهایی خیلی ها بی تفاوت همچنان به روند زندگی عادی شون ادامه بدن؟ و طوری رفتار کنن گویا همه چیز اوکیه..همونایی که تا زلزله ای میشد، کشتی یا هواپیمایی غرق میشد وظیفه خودشون میدونستن حتما توی اینستا پست بذارن و اون حادثه رو به همه هموطناشون تسلیت بگن آیا الان احساس مسئولیت نمیکنن که حتی در حد یه پست وبلاگی ساده کنار هموطناشون بایستن؟ وقتش نشده یه تسلیتی بگن، یا این وحشیگری رو محکوم کنن؟ یا نه اصن هیچ کاری هم نمیکنن حداقل نیان از زندگی عالیشون بنویسن که توی این چند روز تونستن کلی کارهای مثبت انجام بدن! این دیگه واقعا  اِند بی معرفتیه. چون توی این مملکت هیچی درست نیست. و در برابر این درست نبودن همه قشرهای جامعه مسئول هستن. 
اینم بگم من خودم رو قهرمان آزادیخواه نمیشمرم. و اصلا هم خودم رو در جایگاهی نمیبینم که بخوام به کسی نقدی وارد کنم.. اینها صرفا حرفهایی بود که توی دلم سنگینی میکرد.
نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 02:17 http://tfn.blogsky.com

پسر جان خوبی؟ اینترنت ما ۱۱ روزه قطعه و کماکان بی‌خبر از همه‌جا ، آمار کشته‌هایِ خوزستان را الان از تو خوندم ‌. مراقب خودت باش عزیز دلم

ممنونم. ممنون. از لحاظ فیزیکی خوبم. ولی از لحاظ منتالیتی داغون.
من اینترنتم وصل شده. طبق آمارعفو بین الملل 150 نفر کشته شدن.
بازم مرسی.

نیکی خسروانی شنبه 2 آذر 1398 ساعت 06:33

با وجود!
در جواب کامنت اولت باید بگم که..خودم عمرا فکر نمیکنم چیز چرندی گفته باشم. مواضع من اگه هم درست نباشن کاملا روشن هستن. و مسئولیت حرف هایی که میزنم رو بعهده میگیرم. حتی اگه کسی نظرش مخالف من باشه ولی حرف منطقی ای بزنه که با عقل جور دربیاد و مشخص کنه من اشتباه میکنم حتما در مورد طرز فکرم تجدید نظر خواهم کرد.
ولی ادبیاتی که ما در پیش میگیریم خیلی وقتا تا همین حد زننده ست که احتمال هرگونه تبادل اندیشه ای رو از همون ابتدا سد میکنه.

Cbhhh شنبه 2 آذر 1398 ساعت 04:47 http://Fffgy

چرند میگی.

کسی که با آیدی و اسم و ادرس فیک نظر میذاره یعنی هنوز وجود پذیرفتن کامنتی که میذاره رو نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد