جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

بیست و پنج از فصل دوم

فوبیای اینو دارم که توی یه جمعی باشم که اونا منو توی جمعشون نخوان و روشون نشه بگن نمیخوان :|

نظرات 5 + ارسال نظر
Rosa یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 07:22

توقع زیادی نیست، به نظر هم منطقیه اما اگر بخواهیم همه مثل خودمون با هامون رفتار کنند به نظرت مجبور نمیشن بیشتر رنگ عوض کنند؟ نقاب های بیشتری رو داخل جیب شون نگه دارند؟
به نظرم اینکه ذات خودشون رو نشون بدن و ما تصمیم بگیریم که مدل ما هستن یا نه بهتره.

نایس. به نکته قشنگی اشاره کردی. اگه از این زاویه بهش نگاه کنیم قبول دارم که آره.. بهتره.
الان که فکر میکنم رو مخ ترین آدمها واسه من اونایی ن که سعی میکنن خودشون رو طوری که واقعا نیستن نشون بدن..اونایی که یجورایی با رفتاراشون نشون میدن که آررررره خیلی خوبن باهات ولی در واقع نیستن..
راست میگی خدایی

Rosa چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 13:18

همین هم درسته! آدم باید جایی باشه که قدرش رو بدونن اگر هم نه حداقل از بودن در اون جا خوشحال باشه!

قدرتو که محاله بدونن
برای من شخصا توجه و احترام خیلی مهمه.. البته خودمم خیلی حواسم به این مسئله هست... تنها توقع ام اینه همونطوری که رفتا رمیکنم باهام رفتار بشه.

Rosa شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 01:36

امیدوارم هیچ وقت تجربه اش نکنی! حس بدیه... اگر در معرض قرار بگیری متوجه میشی و بعد آون موقع هست که باید خیلی هوشمندانه از آون جمع خارج بشی!

قبول دارم.. بدترین فوبیایی بود که داشتم.. من آدمی نیستم که خودمو بزور جایی تحمیل کنم.. حتی اگه سر سوزنی احساس کنم باهام گرم و صمیمی نیستن خودم دممو میذارم رو کولم و خداحافظ..

سحر یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 22:18 https://roya-94.blogsky.com/

دست و پا شکسته بلدی؟
پسر تو کلا درست فهمیدی
یامور ینی بارون
بیتمیور ینی تموم نمیشه
شعر نبود راستی نوشته ذهن من بود

خب گفتم یه چیزایی میفهمم ولی اونقدرام خوب نیستم راستش.
ولی اونقدری بلدم که 60-70 درصدشو متوجه شم.

به به قشنگ بود چیزی که نوشتی

سحر جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 23:52 https://roya-94.blogsky.com/

خب روشون نشه و نگن
به تو چع؟
مشکل خودشونه
تو راحت باش و فوبیا نداشته باش لطفا

نه خب اصلا چه کاریه.. من خودم اگه یک هزارم درصد احساس کنم کسی با من اوکی نیست ترک میکنم جمعشون رو. هرچند تا الان هیچوقت برام پیش نیومده ولی فوبیاست دیگه.. خیلی قابل کنترل نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد