جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

چهل و پنج از فصل دوم

چقدر زمان و چند سال نیاز هست تا برامون روشن شه توی زندگی مهمتر از خودمون هیچکس نیست..؟

نظرات 2 + ارسال نظر
جان چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 10:27 http://Jjaan1995.blogsky.com

بعد کلی شکستها و تنها ماندنها

بعد از نابودی کامل خودمون تازه میفهمیم...

اخمو جمعه 18 تیر 1400 ساعت 15:17

برای من فعلا کل عمرم به یادنگرفتن گذشته.
همش هم در این مورد هشدار و نصیحت شنیدم. نذاشتند حالا که دارم یک کاری رو با دل و میل خودم انجام میدم، راحت و بی وزوز توی گوشم انجام بدم. هی هشدار هشدار.

.

شاید به خیال خودشون حرفاشون از روی دوست داشتنه و خیرو صلاحتو میخوان ولی بهترش اینه که احترام بذارن به انتخابامون و اشتباهامون..من دیگه یاد گرفتم همیشه اون کارهایی رو که دلم میخواد و مصمم هستم که انجامشون بدم ولی شاید به نظر دیگران اشتباه باشن رو با کسی در میون نمیذارم و تا جای ممکن پنهانشون میکنم. نظر کسی هم برام مهم نیست.. شاید بدونمم این کار اشتباهه و بادی تاوانشو بدم.. ولی بازم مهم نیست کار خودمو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد