جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

پنجاه از فصل دوم

من الان دیگه با نه گفتن و نه شنیدن هییییچ مشکلی ندارم! حتی اگه ناراحت بشم یا ناراحت بشن مهم نیست... خیلی عذاب آور بود که قبلا این مدلی فکر نمیکردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
Rosa سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 02:02

چه جالب این کسی که نظر داده اسمش شبیه منه! نوشته رز! ذوق کردم

مخاطب که نیستید یه سبد گل هستید

rose شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 16:15 https://willnik.blogsky.com/

من خیلی وقته دنبال اینم این مشکلموحل کنم ولی واقعا خیلی سخته

بنظرم دوتا پیش نیاز میخواد.. اولیش اینکه کلا از کسی توقعی نداشته باشی.. دومیشم اینکه به این موضوع باور داشتی باشی که کسی مهمتر از خودت وجود نداره.. اونموقع نه دیگه وقتی نه بشنوی ناراحت میشی.. نه دیگه بخوای نه بگی تو رودرواسی گیر میکنی

اخمو شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 12:15

چه بهتر که آدم هر چه زودتر به این باور عملی برسه. نه مثل من که بالای پنج دهه از عمرم گذشته و یه overthinker قهارم!

اور تینکر بودن چیز بدی نیست. فقط باید از اور تینکر بودن به تینکر بودن تغییرش بدی..زیاد فکر کردن اگه همش راجع به مسائل خاله زنکی نباشه کمک کننده ست.
ای کاش من تو دهه پنجم زندگیم مثل شما بشم.

masa جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 09:44

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد