جنگل آسفالت
جنگل آسفالت

جنگل آسفالت

موقعیت نوشت

روزهائیه که فقط the voice دیدن یکمی بهم مزه میده. و البته Shameless دیدن به عشق فرانک. بسته اینترنتم تموم شد اون 72 گیگیه. ایرانسلم که حسابی ریده تو قیمت بسته هاش. چند روزی در تقلا بودم یه خط رایتل بگیرم. چون قیمت بسته هاش خیلی بهتره به نسبت.که اونم چند بار سر زدم نمایندگیش بسته بود. بعد رفتم امورمشترکینش گفت سیمکارت میفروشیم ولی معلوم نیست کی وصل بشه :| چون دارن بروز رسانی میکنن  و این صوبتا. به اون آقای ب عوضی هم زنگ زدم گفتم پولمو بریز لازم دارم. گفت امشب میریزم و بازم نریخت. یکی از دلایلی که جایی کار نمیکنم همینه. موقع کار طرف توقع داره همه چیز پرفکت باشه، ولی به پول دادن که میرسه میزاد دو قرون حق آدمو بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
Rosa پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 03:35

درود
واقعا بد آموزی داره بقیه اش! اصلا بگیم بد...! هرکسی هرچی دوست داشت داخل سه نقطه بزاره.

سلام چه خبر؟
البته به نظر من فحش به خودی خود چیز بدی نداره، ولی وقتی پشتش یه منظور بد باشه اونوقته که خیلی بد میشه.
بعنوان مثال تو به آدم سالم بگی چلاق اصلا براش مهم نیست.
ولی اگه به یه آدمی که معلولیت داره بگی چلاق اون وقت حرفت غیر قابل بخشش میشه..
در کل اینو میشه به همه فحش ها بسط داد :)) در کل مهم اینه منظور تو از چیزی که میگی یا فحشی که میدی چیه..
دلیل اینم که پسرا اینقدر راحت بهم فحش میدن اینه.. تشخیصش راحته بفهمی طرف منظور داره یا نه..

Negar شنبه 12 آبان 1397 ساعت 21:47

یکم سعی کن زورکی هم که شده دنباله خوب بودن باشی تو روزات :)
ولی خب از این روزا هرچقدرم برات نکبته لذت ببر ، بعدا دلت براشون تنگ میشه

من خوبم. هرچند جدیدا یکمی زود بهم میریزم و بعضن برای اتفاقای کوچولو ساعت ها حالم بد میمونه.. ولی سعی میکنم جمع و جور کنم خودمو

افکار گم شده جمعه 11 آبان 1397 ساعت 13:37

با این تفاسیر باید شیملس پاک کنم چون همین صحنه های سکسی کدمیگی فانه برای من چندشه.. اعصاب دو فصل دیدن ندارم ک تازه بفمم خوبه یا بد. بای دیفالت نظرم منفیه . سلیقس در کل

من خودم گفتم صحنه های سکیش تهوع آوره.. :|
بعدشم خودم گفتم که پیشنهاد نمیکنمش ببینی.. :|

Rosa پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 23:24

کاملا درک میکنم
بعضی ها خیلییییی بد حسابی!

بدحساب. بدجنس، بدشکل، بدآموزی داره بقیه ش

افکار گم شده پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 20:43 http://mudroom13.blogfa

د ویس همیشه حال ادمو خوب می کنه. دارم شیملس دو قسمت دیدم شک دارم ادامه بدم ببینم یا نه! دنبال سریال معنادارم که فعلا فیلادلفیا افتابیه دارم یم بنیم خوبه. رایتل فعلا دزدی نداره.

من عاشق بلیکم اقا.
میدونی شیملس یه سریال کمدی اجتماعی متوسط با صحنه های سکسی تهوع آوره که درصد زیادیش فانه و عملا فاقد ارزش و معنی. یکی از دلایلی که من نگاش میکنم اینه که فرانک برای من نماد یه انسان به فنا رفته و با مزه ست که واقعا کارهاش جذابه.که البته برای درکش حداقل باید دو فصلشو ببینی تا شخصیتش برات جا بیفته که اصلا پیشنهاد نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد